Shassha Danial

29 August 2011

Ramadhan : hari keduapuluhlapan (Kalah Teruk)

Hai semua. Assalamualaikum. Entry kali ini mungkin tak panjang berjela. So you all boleh tersenyum riang gembira. :) 























PERLUKAN APA APA PENJELASAN LAGI? 
-__________- 

Penalti = TAK MASUK ; ROBIN VAN PERSIE. </3 *ceraikan Sha*
Kad Merah = SATU ; CARL JENKINSON 
Result = 8-2 
WHAT? 
Yes! 
8-2 
AWESOMEEEEEEEEEEEEEE! 

p/s; Saya sedih. Hati saya menangis. Perasaan saya kecewa. Yang amat sangat. Macam mana boleh kalah teruk sangat? Saya tak tahu. Pertahanan sangat sangat super duper LEMAH. Please do something bapa tiri. Don't be such a cheapskate person. Itu nasihat saya kepada anda. Ye, you all boleh kutuk atau mengata. Sha relax saja. Sebab at least Sha tak lalang. Itu yang penting. Sekian. T_T

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)