Shassha Danial

19 January 2011

Ku Bahagia! :)

Shassha rasa macam di awang awangan~~ 
Shassha bahagia sangat sekarang ni.. :) 
Rasa macam nak jerit kuat kuat pun ada juga tau!! 
Terima kasih atas segalanya.. 
Awak buat sha tersenyum lagi.. 
Walau sekejap tapi sangat bermakna.. 
Bahasa F.., 
Bahasa Alien.., 
Sparetyre.., 
Noob.., 
Buli =_= .., 
Justin Bieber..,  
Comel!!! :)  
yee~ dia ada sparetyre jugak! just like you! HAHA.. :))

p/s; ingat lagi kan topic topic kat atas ni? :D thanks lagi sekali.. sha rasa macam mimpi bila awak cakap macam tu.. seriously.. awak nampak kan bila sha blushing and speechless macam mana? haha.. :)) jaga diri baik baik.. always miss you! :) shafha rinfindufu afawakfak! <3

4 comments:

padle said...

nak tiket konsert justin bieber?

usha sini..

http://www.ticketpro.com.my/jnp/concert/561484-justin-beiber-my-world-tour.html

shasshaDanial said...

thank Q padle. :)

padle said...

xde hal,kipas-susah-mati JB..hehe

shasshaDanial said...

HAHAHA. :)) ada ada je. :D btw, thanks again!

Anda baik kalau click. Thanks! :)