Shassha Danial

14 October 2010

Suka dan Duka..

KEGEMBIRAAN KEMENANGAN.. :)

Pertama, sha nak ucapkan tahniah kepada angkasawan negara kita, iaitu Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha dan pasanganDr Halina Mohd Yunos telah selamat disatukan pada tarikh 10.10.10... :) semoga perkahwinan yang dibina berkekalan sehingga ke akhir hayat... sha suka tengok pasangan nie sebab pada sha mereka sangat sepadan, sama cantek, sama lawa, sama menawan dan yang paling penting dua dua sekali nampak serasi dan somellll!!.. :D heee... suka suka... TV3 ada siarkan secara lansung kan?.. sayangnya sha tak dapat tengok sebab terlampau penat... :( siang tu ada pergi wedding abang kawan sha... so tak tengok... harap harap TV3 ada nak buat ulangan.. ngee~~~ ;))


DALAM GEMBIRA PASTI ADA DUKA.. :(

Dalam dalam kita bergembira pada tarikh 10.10.10 tu, rupa rupa nya ada malang yang tak berbau... sha tengok Buletin Utama.. ada pulak satu berita tentang kemalangan kat Rembau... sumpah tragis sangat insiden tu... nak menanges pun ada jugak.... sha ucapkan takziah kepada keluarga mangsa yang terlibat dengan kemalangan di Kilometer 223, Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat, Rembau tu... :( sha tak boleh nak bantu apa apa.. semoga yang telah pergi dicucuri rahmat dan ditempat dalam kalangan orang orang yang beriman.. insyaAllah... dalam hal nie sha tak tawu siapa yang salah dan siapa yang harus dipertanggungjawabkan... kita takda dalam situasti tu, kita tak tawu apa yang sebenarnya berlaku... oleh itu, lebih baek kita berdiam diri dan jangan membuat sebarang andaian yang mungkin boleh mengguris hati dan perasaan mana mana pihak yang terlibat.. kita tanak macam tu... so sha akan diam.. tapi bukan la bermaksud sha tanak ambil tawu.. cuma tanak bagi sebarang komen... berdiam diri lagi baek dari berbicara.. :) okay?.. :) sha nak upload gambar pun naek takut.. nak tengok pun tak sampai hati... so kalau nak tawu lebih lanjut, baca kat sini ye.. :)

p/s; sangat takut kalau terlibat dengan mana mana kemalangan.. kalau boleh tanak... tapi ajal, maut semua di tangan Tuhan.. kita hanya mampu merancang... tapi Tuhan yang menentukan segala gala nya... :) and and, saye rindu awak budak comel... sangat... haihhh.... :(

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)