Shassha Danial

01 October 2010

Awal oktober.. ;)

Hey semua... Selamat berbulan oktober... :p Kejap je kan kita dah pun masuk ke bulan yang ke-10 dalam tahun 2010 nie kan iaitu, Oktober... Macam2 benda suka, duka, sedey dan gembira yang terjadi dalam sepuluh bulan nie dalam hidup sha... Pejam celik pejam celik je kan? Sungguh cepat masa berlalu.. Dan harapkan masa mematangkan kita semua.. Amin... :)

Sebenarnye, entry kali nie bukan la penting mana pun... Sha rasa lebih kepada rasa tak puas haty sha je kott... Sha nak cerita something la nie... Sha tak paham, kenapa abang selalu sangat lebihkan gurlfren dia dari adek dia sendiri?... Tak paham dengan sikap abang yang tak penah adil dalam segala hal..

"Eh abg saye, gurlfren awak tu, gurl jelaa.. Belum tentu jadi bini... Yang aku nie adek kaw, kaw letak tepi?... Mana tanggungjawab kaw sebagai abang lindungi, tolong dan apa2 jela untuk adek kaw nie?... Mana?... Kenapa mesty orang luar jugak kaw lebihkan?... Aku terasa sangat kaw buat macam tu... Ingat aku takda haty ke?... Haihhh... =,="

Entah la... Aku tanak komen apa2... Kalau kaw terbace blog aku dan lebih2 lagi entry yang nie, kaw pikir la sendiri okay? Kaw dah besar kan?... Aku nak cakap pun dah malas dah... Think jela masak2 abang saye... :) okay... That for now...

P/s; miss kamu budak comel.. Harap kamu sehat je... :'(

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)