Shassha Danial

18 September 2010

syawal~~

Assalamualaikum.. :) maaf lame tak meng-update blog... sha sangat busy lately... tu yang masa untuk online pun tak menentu.. haha.. :D but now im back!! hahaha.. gedik kan?.. ;))

rasanya maseh belum terlewat kan untuk sha nak ucapkan salam lebaran untuk semua kawan2... :) maafkan andainya sha ada buat dah salah dengan kawan2... sila halalkan makan minum dan segalanya... mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki... sha tawu sha banyak buat salah kat semua orang... sha tak sempurna... sha manusia biasa yang memang tak lari dari buat salah.. maaf... sha harap, di hari yang mulia ini kawan2 dapat maafkan sha.. kire 0/0 okay?.. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin walaupun sha tawu batin hanyalah untuk suami sha je nanty.. haha.. :D 

p/s; okay.. tu je... ringkas dan padat kan?.. biar la.. dari sha tak update terus.. ngeee~~~ lagi satu, sha rindu budak comel sha... awak... pliss muncul!!! saya rindukan awak budak comel... kat mana awak? :(((

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)