Shassha Danial

03 August 2010

tragedi.. =,=

masa ontheway tu kan... kan lalu jalan yang depan dataran tu kan?.. alaaa.. jalan skudai kott tak salah name die... yelaa nak pegi CS kan... so masa betul2 depan dataran tu, tibe2 je kiteorang dengar bunyi tayar bergesel ngan jalan pastu bunyi berlanggar... Ya Allah sumpah time tu bederau gile jantung.. sha terus tengok la belakang.. sebab depan memang tade pape... ingatkan dari line bertentangan.. rupanya kereta belakang kiteorang yang kena langgar ngan kereta belakang die... kesian kott.. akak tu da la bawak baby... sha terus jerit kat ari, "ari ari.. depan sikit depan sikit".. sumpah panik sangat tyme tu.. hahaha... yelaaa... naek keta Umi kott time tu.... pastu ari cakap, "tak kena kan?".. sha cakap, "entah la.. tape2.. nanti benti kat depan tu tengok okay"... fuhhhh... naseb baek sangat2... takda pape pun yang berlaku... Alhamdulillah... :) pastu kiteorang pun terus la meneruskan pejalanan ke CS... hahaha.. :))

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)