Shassha Danial

02 August 2010

now i know..

awak... 
terima kasih atas semuanya... 
awak tawu tak.. 
lepas apa yang dah jadi, kadang2 baru saya tersedar yang "kaum" yang sama dengan awak nie takda la banyak pun beza nya... 
saya tak samakan awak dengan mereka semua.. 
tapi tu la.. 
almost everything sama.. 
saya cakap macam tu sebab awak nie boleh la nak dikatakan matang dan cukup dewasa.. 
macam yang awak selalu cakap kat saya kan?.. 
tapi bila jadi macam nie, laen pulak pendirian awak.. 
saya tengok nie pulak jadi nya.. 
saya tak tawu la kalau saya yang bersalah dalam hal nie... 
entah la awak.. 
saya blank.. 
sumpah kekuatan saya tiba2 hilang.. 
saya bukan nak mintak simpati awak.. 
sebab saya tak perlukan pun.. 
dan awak pun tawu, kalau saya nak simpati org bila2 saya bole dapat kan?.. 
tapi saya tanak... 
terima kasih sekali lagi buat saya berfikir yang awak dan "mereka" sama... 
melafazkan tapi tak tawu apa makna yang dilafazkan... 
:)

2 comments:

saramysarah said...

erkkk tidak fham..
ditujukn utk siape??kaum ape??

sD..(; said...

sara my dear~~
kaum laen la my dear... bukan kaum yg melayu, cina, india or else tu.. kaum antara adam dan hawa.. :)

Anda baik kalau click. Thanks! :)