Shassha Danial

18 August 2010

missing you~~

salam suma.. :) entry kali nie sha nak cerita satu kesah sedey jugak... but pada sha la.. pada korang tak tawu la kan... sebenarnya kan.. sha rindu ari.. adik kesayangan sha tu... :'((

kenapa?.. sebab panjang cerita nye.. hahaha.. :)) eh eh.. taleh ketawa... tengah sedey kan.. :( malam minggu hari tu, means sabtu(14/08/10) kan, ari suruh teman jumpe nad taw... nad nie kawan tempat keje dia dulu.. sha kenal la... nad tu dah pindah kL... tapi that day dia turun jB.. so ari pun suruh la teman sekali.. sha on je.. :)

plan nye, lepas ari balek keje pukul 10pm tu, dia nak amek sha.. but, sha tertido... pukul 11.22pm baru sha tersedar.. then terus call dia... dia cakap dia dah tunggu sha kat depan rumah lame gile... kesian sangat kat dia... satu fakta korang kena tawu, ari nie kalau datang rumah tak suka ketuk bagi salam.. dia lagi prefer call or message je.. hahaha.. :)) then sha suruh la dia patah balek amek sha... sebab dia cakap dia dah on the way nak jumpa nad mase sha call tuu... 

pastu time tu sha tengah siap la kan.. then dia dah sampai, mak boleh cakap pulak kat abah, "abang, cube awk tengok anak awk tu.. nak keluar je keje nya"... macam tu haa... then sha masuk bilek nak amek beg kan... pastu abah bangun then keluar rumah... pastu sofea(anak sedare sha) datang kat bilek dia cakap pelat2, "padan muke.. atok dah suruh kakak paten balek"... tyme tu rase... Ya Allah.. kesian nye ari... :'(

sha terus call ari... dia cakap dia macam tak percaye benda tu jadi.. sha suruh dia patah balek dia tanak... then sha say sorry kat dia.. dia kata okay.. but sha tawu dia ofkos la dia terasa... sha pun rasa benda yang same kan... rase bersalah sangat sebab tertido mula2 tadi... :( pastu ari call la.. dia cakap dia tak pernah pun kena macam tu... sha rase macam nak menanges dah bile dia cakap macam tu... dia cakap dia trauma dah nak datang rumah sha... sha cakap la jangan.. then dia cakap, "i mean it okay.. i mean it"... OMG... sedey nyee... :( then lepas dia balek jumpe nad, dia text sha.,. dia cakap "sorry sebab libatkan sha dalam masalah dia.. pasni dia takan susahkan sha lagi... dia cakap if ade pape emergency je baru cari dia.. insyaAllah kalau boleh tolong dia tolong"... something macam tu la dia punye text... sha mesej ngan dia menanges2 kott.. 

sampai la sekarang sha rasa jauh sangat dengan dia... :( sha buat pape suma sha terpikir dia.. sha dengar lagu teringat dia, sha nampak mazda, sha nampak citra, sha potong bawang puteh, sha jalan2 kat danga... semua la.. semua ade memory dengan dia... and cakap la mane tempat yang sha tak penah pegi ngan dia?.. sampai ke perak pun kiteorang penah pegi same2 taw... jB nie tak payah cerita la... satu jB dah penah merayap dengan dia... cerita sikit camne sha nak lupa dia.. :( 

kiteorang sangat rapat taw... sha tak tawu pasni sha nak cerita2 ngan sape... kawan2 yang laen suma jauh2.. dia jela yang ade.. then dia pulak macam nie.. mane la sha tak hilang arah.. sha nak jalan2 ngan sape lagi pasni?.. nak lepak2 ngan sape?.. nak pegi makan2 ngan sape?.. sape lagi?.. tade... sometime sha rase marah jugak kat abah.. tapi mungkin betul jugak.. sebab time tu dah malam.. maybe dia tanak sha keluar rumah kan.. tu yang dia suruh ari balek.. tapi agak2 la.. suroh la sha ke ape ke... umi ngan ayah tak penah buat macam tu kat sha... consider la sikit.. hmmm... :(( 

if ari bace nie,

babe, aku nak kaw tawu yang aku sayang kaw... aku tanak kaw jauh ngan aku... aku tak sangka benda jadi macam nie.. dalah bulan puasa... haihhh... :( babe, aku sorry sangat untuk family aku.. aku hope kaw still nak datang umah aku.. lepak ngan aku and everything okay... aku sayang kaw.. aku tanak hilang kaw.. :( seyesly aku perlukan kaw as kawan baek aku dunia akhirat.. :'(

p/s; semalam sha hanta msg kat ari 10 pages.. :( seyesly miss her badly... haihh.. ya Allah... Kau lembutkan lah haty dia... hamba mohon padaMu.. :(

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)