Shassha Danial

03 August 2010

hang out.. :)

hey semua.. :) selamat bebulan Ogos.. maaflah lambat pulak wish Ogos.. :D okay2... sha sehat.. korang?.. cuma kadang2 nie macam kena asthma balek.. :'( sedey gile kott.. *tula selalu sangat berembun* hehehe.. :))

okay2... entry kali nie kan, sebenarnye sha nak cerita pasal hari jumaat(30/07/10)... kenapa nak cerita benda yang dah lepas?.. yelaa.. takan la nak cerita benda yang akan datang.. sha bukan doraemon ye kawan2... yang boleh tawu benda akan datang.. =,= hehe.. :))

okay.. jumaat tu sha keluar dengan Umi, Ayah, Ari n A'iz... sha ingat kenapa la Umi nie beriya2 ajak sha keluar.. haha.. rupanya sebab esok nye(sabtu/31/07/10) tu Umi nak pegi Jakarta.. tu yang die nak jumpa tu.. takut rindu la ape la katanye.. hahaha... then first tu pegi makan dulu.. Umi open table kott... ngeee~~ takda la.. makan la kami dekat tempat kawan die... area Tebrau kott.. entah la.. tak tawu sangat... =,= pastu kiteorang pegi la karaoke... satu fakta yang korang kena tawu.. Umi ngan Ayah sangat la suke karaoke... haha.. pastu nyanyi la macam orang gile.. =,= balek je dah pukul 2am.. pastu Umi cakap tidur je umah die sebab dah pagi.. die malas nak hanta balek umah... sha on jelaa.. :))

p/s; umi, buy something fer me dari sane okay.. take care.. will miss youu.. :)

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)