Shassha Danial

30 July 2010

happy birthday mak.. :')

hey hey.. haha... tajuk entry sudah melambangkan semua nya kan?.. :) okayy.. sha nak ucapkan selamat hari jadi kepada bonda sha yang dikasihi.. Puan Hajah Syarifah Sapura.. heee.. :) selamat hari jadi mak... sayang nye mak tade ape2 social networking.. kalau tak mesty sha dah tag mak dah... HAHAHA.. tade la.. gurau saje.. :))

mak, 
terima kasih atas segala pengorbanan yang dilakukan. 
terima kasih kerana menjaga, mendidik, menyusukan, membesarkan. 
terima kasih juga kerana mengajar saya ilmu agama. 
terima kasih atas semua yang telah diberikan. 
sesungguhnya anak mak nie sangat la degil kan? haha. 
terima kasih jugak atas nasihat, tunjuk ajar, pengalaman dan sebagainya. 
terima kasih kerana sanggup nak melayan kerenah saya. 
terima kasih sebab marah, tengking, rotan, sebat dan sebagainya kat saya. 
saya tawu itu suma adalah untuk mengajar. 
terakhir sekali, terima kasih kerana jadi ibu teragung pernah saya ade. 
walau ade ibu laen gantikan mak, mak tetap terbaek yang saya pernah hidup bersama. 
mak adalah segalanya untuk saya. 
terima kasih sekali lagi. :')

andai kata satu hari sha terpaksa hilang salah satu, sha lagi rela hilang abah dari hilang mak... tapi hakikat nye sha tanak pun.. andai kata je kan?.. :) sebab walau pun mak selalu marah, tapi entah la.. sha lagi sayang mak lebih lebih lebih dari abah.. hehe... abah pun sha sayang jugak.. abah kan?.. gile ke ape tak sayang abah.. mesty la sayang... grr~~~ =,= tapi tu la.. mak tempat sha cerita suma nye.. tak pernah ade rahsia pun.. ade la sikit2 je.. :P hahaha... tapi almost everything mak tawu... dari sekolah, kolej, kawan, teman lelaki dan semuanya la.. weee~~ so, mak tolong jangan tinggalkan saya... hehe..

malam semalam(sharp 12am/29/07/10), mak dah tido dah tyme tu.. sha masuk bilek mak pastu panggil la, "mak ouh mak"... then die cakap la, "ade ape?".. sha pun cakap la, "happy birthday mak"... sambil kiss dahi die... heee.. :"> pastu die cakap, "hari nie ea?".. sha cakap la, "yelaa.. dah kul 12 dah kan.. so dah boleh la wish"... haha.. pastu terus biarkan mak tido.. :) siang nye kan, mak kiss pipi.. heee.. suke2~~ thanks mak.. :D

p/s; sha nie bukan la jenis yang pandai nak mengarang puisi, sajak, pantun, atau sebagainye... so tu just ape yang sha rase.. simple kan?.. hehe.. so.. nie la.. heee~~  :))

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)