Shassha Danial

26 July 2010

awak...

awak terima kasih untuk semua nya... segalanya... apa yang awak dah berkorban dan apa yang telah awak berikan.. saya tak minta semua jadi macam nie... tapi saya percaya semua nie ade hikmah nye... mungkin jodoh kita sampai disini saje... andai kata suatu hari ade orang bertanya kenapa kita tak lagi bersama, jawab la bahawa jodoh kita tiada dan kita tak pernah sengketa okay... kita akhiri hubungan nie cara baek kan?.. sha harap kita boleh jadi kawan... sebab kawan takkan putus sampai bila2.... jadi kawan macam kita baru kenal dulu... boleh kan?.. awak pernah hadir dalam hidup sha.. pernah bahagia kan sha.. sha ucapkan terima kasih sangat untuk kenangan tu... walaupun tak lama, tapi tetap bermakna... awak, awak layak dengan seseorang yang lagi baek dari sha... much much much better than me... okay?.. go find your happiness.. i will always pray for that... :) sha sentiasa ade untuk awak kalau awak perlukan teman untuk berbual okay?.. awak, tolong jage diri macam sha pernah jage awak.. tolong sangat.. sha minta maaf atas segalanya........ :-<


p/s; now puas haty anda?... mana anda?... kenapa tak munculkan diri selepas semua nie?.. sekarang anda menang.. saya kalah.. saya memang loser... thanks... anda buat saya sedar sesuatu... :)

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

err, kamu ok?
jaga diri.

sD..(; said...

kakak zara, saye okay.. :) terima kasih...

Anda baik kalau click. Thanks! :)