Shassha Danial

03 March 2010

geram!!!


kan entry before nie kan pasal sha dapat surat kan?...
okay la... nak citer nie...
sha geram sebab ape taw?...
sbb surat sha tu diceroboh!
ceroboh? bunyi cam pelik ea?...
tak laa... ade org dah bace dulu surat tu...
sbb ape sha cakap camtu...

  1. sampul surat dah bertukar...
  2. anta pakai pos express takan laa tetuka jadi smpul biase kan?... then cop jb...
  3. tade alamat kt sampul baru yg sha dapat tu...
  4. bleh plak nak tutup balek pakai soletape...
korunk pelik tak?... bengang gyler... sha rase sha tawu sape yang wat... 
confirm2 la bitch tu... sape?... ada lah...

untuk die kalau la kaw jumpe blog aku nie :

kaw memang macam haram la pompuan! macam sial kaw tawu tak! mane pegi amanah kaw hah?... stakat masuk teknik aku tak heran kott... sampai mana teknik kaw tu?... nie result spm nak keluar kan?.. aku nak tengok bape banyak kredit kaw dapat... setakat belajar pengurusan, tak payah nak tunjuk bagus la ngan aku... aku tak belajar pun tawu buat laa... meh sini buat soalan bio.. boleh ke kaw buat... stakat spm amek 9 subjek tak payah la... ilmu kaw tak kemana pon... aku nie kakak, kau nak bodoh2 kan?... bace surat aku watpe hah sibai?... tengok cermin then compare kan ngan aku... bape banyak kite punye perbezaan?... memang dasar bitches la kaw nie!... bawak la kemati perangai sundal kaw nie!...

waaa... puas dah! hahahahaha... ;)) 

1 comment:

~kalsha~ said...

hurm gurl yang sha cite kat abg tu erk?

Anda baik kalau click. Thanks! :)