Shassha Danial

24 January 2010

kisah saya..(:

saya berumur 19 tahun...
saya berasal daripada johor bahru...
saya lahir pada 11 julai 1991...
saya berbintang cancer...
saya suka merah putih hitam hijau dan purple...
saya suka makan nasi ayam dan juga nasi beriani...
saya seorang yang peramah,ceria dan juga ringkas...
saya boleh sesuaikan diri saya walau dimana sahaja saya berada...
saya suka minum air putih,milo ais dan juga nescafe ais...
saya anak ke empat daripada empat adik beradik...
saya tidak mempunyai kakak tapi mempunyai kakak ipar seramai dua orang...
mereka sangat baik dan kadangkala suka bergossip tentang saya...
saya tawu tentang semua itu...

saya ingin menjadi seseorang yang berjaya dan cemerlang didalam pendidikan komputer...
minat terhadap alat yang serba canggih ini meluap2 apabila ibu dan abah saya membelikan saya sebuah komputer riba saya sendiri...
saya amat berterima kasih terhadap mereka berdua...
tanpa mereka berdua mungkin cita2 saya tidak boleh tercapai...
(:
dan seseorang telah membuat saya memandang bidang IT ini sebagai sesuatu yang mencabar dan meluas...(terima kasih...)
sekarang saya mendalami dengan lebih tinggi terhadap bidang yang saya minat...
saya melanjutkan pelajaran di Institut Teknologi Perindustrian...
saya mengambil Diploma Sains Komputer...
mungkin satu hari nanti saya akan menjadi seorang pakar komputer...
insyaAllah...
saya ingin buktikan terhadap ibu dan abah saya bahawa saya juga boleh berjaya seperti orang lain...
mungkin masanya je yang lambat sedikit...
saya harap pada hari itu, mereka bangga dengan saya...
saya harap saya boleh bahagiakan mereka...

saya mempunyai banyak kegemaran...
antaranya ;-
saya suka melepak...(pantai maksiat dan stulang yang terbaik...)
saya suka beg...(apa saja yang lawa dimata saya...)
saya suka perfume...(miracle adalah yang terbaek...sesungguh yang ori hanya sekali saja saya pakai...)
saya suka selipar...(ipanema dan atlanta akan menjadi pilihan...)
saya suka katun...(terlalu banyak utk di-listing tetapi antaranya ;- pucca mickey mouse ben 10 dan mr bean yang terbaik...)
saya suka kereta...(myvi yang comel fairlady yang elegan dan bmw z4 yang sporty adalah senarai kereta impian...)
saya suka coklat...(blackforest daim nuggets dan juga kinder bueno adalah cinta dihati...)
saya rasa ini sahaja kegemaran saya pada waktu ini...
eh kejap2...
saya juga suka pada lelaki tetapi saya tetap mempunyai lesbo partner..(:

saya rasa sampai disini saja kisah saya untuk kali ini...
tujuan saya menaip benda yang tidak penting ini adalah kerana ingin menambah kecekapan saya menaip...
itu sahaja...
tiada kena mengena dengan sesiapa pun...
lagi sekali saya ingin mengingatkan bahawa ini adalah BLOG SAYA...
sukahati saya lah okay...
sekian...
(:
-end-

No comments:

Anda baik kalau click. Thanks! :)